Vijesti
Hrvatski učenici ne znaju učiti: Uče samo pred testove, a znanje ih ne zanima
Autor: darko cek, 16. 7. 2015.
Prosječnog hrvatskog školarca ne zanima znanje, već ocjene. Domaće zadaće često prepisuje ili piše u zadnji čas, uči samo pred testove, koristi se instrukcijama da bi dobio bolju ocjenu, nije nimalo samokritičan prema svom radu i postignućima, a iako čvrsto želi studirati, vjeruje da mu znanje neće mnogo pomoći pri upisu na fakultet, već da je bolje osloniti se na vlastitu snalažljivost ili roditeljske veze.
Tražilica
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Oglasna ploča
Linkovi |
> AZOO |
> MZOS |
> Portal za škole |
> Pogled kroz prozor |
> CARnet |
> NCVVO |
> Moja matura |
> HDPIO |
> MIPRO |
2015_10_30-ŽSV.docx
Elementi-INFO-EDU.pdf
Kurikulum.pdf
Mentorstvo_Boris_Caput.pdf
VH_Mentorstvo pripravniku - VZSV INF ZG 30 8 2013.pdf
Elementi-INFO-EDU.pdf
Kurikulum.pdf
Mentorstvo_Boris_Caput.pdf
VH_Mentorstvo pripravniku - VZSV INF ZG 30 8 2013.pdf